S-ar putea să-ți placă / Vezi toate maxioms
Cine uita, nu merita.
Cine uita, nu merita.
Pierderea de timp este cea mai ireparabila si tocmai ea este aceea care pricinuieste cea mai putina neliniste.
Pierderea de timp este cea mai ireparabila si tocmai ea este aceea care pricinuieste cea mai putina neliniste.
Iubirea este unica revolutie care nu tradeaza niciodata fiinta umana.
Iubirea este unica revolutie care nu tradeaza niciodata fiinta umana.
Înţeleptul îşi conduce steaua, ignorantul este condus de ea.
Înţeleptul îşi conduce steaua, ignorantul este condus de ea.
Două lucruri mă uimesc: inteligenţa bestiilor şi bestialitatea oamenilor.
Două lucruri mă uimesc: inteligenţa bestiilor şi bestialitatea oamenilor.
Prietenia este un har pe care il ai sau nu-l ai.
Prietenia este un har pe care il ai sau nu-l ai.
Mai bine rădăcină de stejar, decât tulpină de iederă.
Mai bine rădăcină de stejar, decât tulpină de iederă.
Omul este născut în această lume pentru a realiza comunicarea cu Divinul; este bine să nu uite aceasta şi să citește mai mult
Omul este născut în această lume pentru a realiza comunicarea cu Divinul; este bine să nu uite aceasta şi să nu-şi îndrepte mintea către altceva. Dumnezeu este în toţi oamenii, dar nu toţi oamenii sunt în Dumnezeu. Acesta este motivul suferinţei lor.
Când se închină bigot la minunile modernităţii, cum ne îndeamnă zelatorii ei şi delatorii tradiţiei, în sufletele noastre ignorante se citește mai mult
Când se închină bigot la minunile modernităţii, cum ne îndeamnă zelatorii ei şi delatorii tradiţiei, în sufletele noastre ignorante se tânguiesc de o manieră sfâşietoare toate bogăţiile pe care le-au pierdut înlăuntru atunci când trupurile noastre au progresat în afară. - Câţi moderni, satisfăcuţi de propria lor modernitate, câţi oameni novisimi, orbiţi de patima de a fi cât mai recenţi, câţi oameni care mobilizează puterea unui tigru şi viclenia unui şarpe în perspectiva de înţelegere a unei efemeride, câţi oare dintre noi - oameni recenţi ai unei lumi din ce în ce mai recente - mai posedă discernământul de a pricepe că orice progres din vizibil se face pe seama unor amputări în invizibil?