S-ar putea să-ți placă / Vezi toate maxioms
Grija pentru om si destinul lui trebuie sa constituie interesul principal.
Grija pentru om si destinul lui trebuie sa constituie interesul principal.
Totul se reduce la unul si acelasi costum de haine in care ma nasc, in care traiesc, in care mor.
Totul se reduce la unul si acelasi costum de haine in care ma nasc, in care traiesc, in care mor.
Una din multele lectii pe care le invata un om in inchisoare este ca lucrurile sunt ceea ce sunt si citește mai mult
Una din multele lectii pe care le invata un om in inchisoare este ca lucrurile sunt ceea ce sunt si vor fi cea ce vor fi.
Tocmai desertaciunea aceasta a desertaciunilor care este visul Omului, Iluzia Vietii sale, este aceea care ii da in cele din citește mai mult
Tocmai desertaciunea aceasta a desertaciunilor care este visul Omului, Iluzia Vietii sale, este aceea care ii da in cele din urma Omului Libertatea de Sine prin faptul ca poate fi comparat cu absolut orice astru, cu absolut orice se afla in acest Univers, chiar si cu Universul, fiindca toate se nasc si mor, toate vor fi praf si mai incolo Neant si Aneant cat alte si alte elemente, toate sunt o mare desertaciune, nu doar Iluzia Vietii pe care o traieste Omul pe acest Pamant.
Mi se tot spune sa cred in lumina, sa merg pe darele ei ca un orb.
Mi se tot spune sa cred in lumina, sa merg pe darele ei ca un orb.
Azi curcubeul este ucis de zeul smog.
Azi curcubeul este ucis de zeul smog.
In fiecare ochi de apa statuta este captiva o lacrima vie.
In fiecare ochi de apa statuta este captiva o lacrima vie.
Tot ce urmeaza Intamplatorului(Creatiei),este Intamplarea Neintamplatoare. Intamplarea ce are un precedent in Creatie devine Neintamplatoare fiind:Destin.
Tot ce urmeaza Intamplatorului(Creatiei),este Intamplarea Neintamplatoare. Intamplarea ce are un precedent in Creatie devine Neintamplatoare fiind:Destin.
Omul nu poseda Vointa din doua motive majore si anume in primul rand fiindca nu cunoaste Adevarul Absolut si deci citește mai mult
Omul nu poseda Vointa din doua motive majore si anume in primul rand fiindca nu cunoaste Adevarul Absolut si deci ceea ce doreste Omul nu mai poate fi Vointa sa intrucat nu stie ce anume vrea in realitate si pe de alta parte chiar daca nu ar sti ce anume vrea si ar alege la Intamplare, Omul Nu poate nici macar sa aleaga la Intamplare fiindca se afla intr-o lume cu Destin unde Unicul Intamplator este doar Factorul Nostru Creator iar lumea in sine, lumea noastra aceasta a Cunoasterii, este o lume Neintamplatoare.